Το σαλόνι του διαιτολογικού γραφείου είναι η πρώτη εικόνα για ένα επαγγελματία διαιτολόγο. Ο πλέον πελάτης σου την πρώτη φορά στο χώρο, συνήθως περιεργάζεται τα πάντα, χρησιμοποιεί όλες τις αισθήσεις του για να σχηματίσει μία πρώτη άποψη για τον επαγγελματία που επίλεξε να εμπιστευθεί την υπηρεσία σου.
Ο Χώρος
Η διακόσμηση, η άνεση στον καναπέ, η καθαριότητα, η μουσική, το διαθέσιμο υλικό για να χαζέψει κανείς όσο περιμένει, δίνουν μία ολοκληρωμένη πρώτη εντύπωση.
Ανθρώπινο Δυναμικό
Η ευγένια, το ντύσιμο του επαγγελματία διαιτολόγου, της γραμματέας, των άλλων συναδέλφων που πιθανόν εργάζονται ή κάνουν πρακτικά άσκηση, ενισχύει θετικά την πρώτη εντύπωση του πελάτη σου.
Παραδείγματα:
- Υπάρχει καθυστέρηση σε κάποια συνεδρία, επειδή δεν έχεις ολοκληρώσει την προηγούμενη, βγαίνεις και ενημερώνεις την καθυστέρηση και για πόση ώρα είναι.
- Με το που μπαίνει κάποιος πελάτης στο γραφείο, προσφέρεις νερό ή καφέ, για όσο θα περιμένει.
Η πρωτη εντύπωση του πελάτη σου είναι καθοριστική για τη συνέχεια των συνεδριών σου μαζί του.
Φυσικά αυτή την καλή εντύπωση, θες να την κρατήσεις να την έχει ο πελάτης σου και στις επόμενες επισκέψεις στο γραφείο σου.
Πώς μπορείς λοιπόν να απασχολήσεις δημουργικά και προς όφελος σου τους πελάτες σου, ακόμα και εν τη απουσία σου;
1. Ενημερωτικό Υλικό
Αρχικά, είναι σημαντικό ο χώρος να είναι άνετος και φιλόξενος για τους ενήλικες. Αν πρόκειται για σαλόνι, σε κάποιο τραπέζι, μπορούν να τοποθετηθούν έντυπα ή δείγματα, τα οποία να δίνουν κάποιες γενικές διατροφικές πληροφορίες με τρόπο εύπεπτο.
Σου παραθέτω μερικά παραδείγματα:
- O τροχός των λιπαρών
- Ενέργεια, ευεξία και θετική διάθεση
- Μέγεθος της Μερίδας για μικρούς και μεγάλους
2. Πώληση Υπηρεσίας
Φυσικά, όλους τους επαγγελματίες τους ενδιαφέρει η όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή των υπηρεσιών τους. Μπορείς λοιπόν να δημιουργήσεις ένα έντυπο ή rollup banner επεξήγησης των μετρήσεων της λιπομέτρησης, μεταβολισμού και να το τοποθετήσεις σε εμφανές σημείο. Έτσι, σπέρνεις το σπόρο του προβληματισμού, ώστε μετά στη συνεδρία να δεχθείς σχετικές ερωτήσεις.
3. Τηλεόραση
Κάποιοι πελάτες όμως μπορεί να μην έχουν όρεξη για διάβασμα. Η ύπαρξη μίας τηλεόρασης στο χώρο υποδοχής, είναι πιο πιθανό να κερδίσει την προσοχή τους. Μπορείς λοιπόν, για παράδειγμα, να ξεκινήσεις την εκπαίδευση στο μέγεθος της μερίδας, παίζοντας στη σειρά τα slides του app ‘’Μερίδες: το μέγεθος..μετράει!’’. Εναλλακτικά, μπορείς να δείξεις κάποιο βίντεο που να μιλάς εσύ για κάποιο διατροφικό θέμα, ή να προβάλλεις κάποια διατροφική εκπομπή που μετείχες.
4. Μουσική
Μην παραλείψεις τη μουσική! Λίγη απαλή και χαλαρωτική μουσική, θα βοηθήσει τον πελάτη σου να αισθανθεί πιο άνετα, πριν την πρώτη σου συνάντηση αλλά και στις επόμενες.
5. Wi-Fi
Δε θα μπορούσε να λείπει και ο κωδικός πρόσβασης στο wifi του γραφείου. Καλό θα ήταν να τοποθετηθεί σε εμφανές σημείο, θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους εφήβους ή τους μικρότερους σας πελάτες.
6. Παιδική Γωνιά
Τέλος, μιας που μιλήσαμε για τους μικρούς σου πελάτες ή για τα παιδιά των πελατών σου, είναι μια καλή ιδέα να δημιουργήσεις μία ειδική γωνία για παιδιά, με βιβλία γνωριμίας με τα τρόφιμα ή παιδικά παραμύθια. Σχετικά παραδείγματα:
- Διατροφονήσι
- Ιστορίες Πρωινού
Ή ακόμη να υπάρχουν για ζωγραφική σελίδες, δες και εδώ αντίστοιχo δωρεάν υλικό που έχουμε δημιουργήσει στο medNutrition
https://www.mednutrition.gr/portal/enimerosi/e-vivliothiki/13218-zografizontas-to-diatrofonisi
https://www.mednutrition.gr/portal/enimerosi/e-vivliothiki/14165-xromatizontas-tis-istories-proinoy
Το να κρατήσεις τα παιδιά ήσυχα και απασχολημένα με δημιουργικό τρόπο ενισχύοντας τις καλές τους διατροφικές συνήθειες, θα δημιουργήσει θετική εντύπωση και στους γονείς!
Kλείνοντας
Πέρα από την υπηρεσία σου προς τον πελάτη που είναι το πρώτο που θα πρέπει να χτίσεις και θα σε διαφοροποιήσει ως επαγγελματία, πέρα από την επικοινωνία σου μέσα από τα socials και την ιστοθέση σου, καλό είναι έπειτα να αρχίζεις και να βελτιώνεις και το ταξίδι που θα κάνει ο πελάτης σου μέσα στο γραφείο σου, όπως είναι η αναμονή στο σαλόνι.