Ο κος Μάκης Ιωάννου, πρόεδρος της Εταιρείας Νόσου Κοιλιοκάκης (Ε.ΝΟ.Κ.), επισκέφθηκε το πρώτο καφέ-εστιατόριο με είδη αποκλειστικά χωρίς γλουτένη. Διαβάστε παρακάτω τις εντυπώσεις του καθώς και τους επόμενους στόχους της Ε.ΝΟ.Κ.
"Mε μεγάλη χαρά θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι έχουμε πλεόν το πρώτο καφέ-εστιατόριο με είδη αποκλειστικά χωρίς γλουτένη (ALL GLUTEN FREE), στο 2ο όροφο του καταστήματος Δ. Θανόπουλος Super Market στην Νέα Κηφισιά, Ελαιών 38!
Το επισκεφθήκαμε το προηγούμενο Σάββατο με τα παιδιά μας, φάγαμε απίθανα σάντουιτς και πίτσες χωρίς γλουτένη, ήπια μπύρα χωρίς γλουτένη και φάγαμε παγωτό χωνάκι βάφλας χωρίς γλουτένη! Όλα σε λογικές τιμές, αντίστοιχες με αυτές της αγοράς. Τι απίθανη έξοδος ήταν αυτή! Σας προτείνω να επισκεφθείτε το καφέ και να στηρίξετε την πρωτοβουλία αυτή, χωρίς καμία επιφύλαξη.
Διαβάστε επίσης: Φαγητό στο εστιατόριο: έξυπνοι τρόποι, να φάτε υγιεινά! [Δωρεάν EBOOK]
Ποιοι οι στόχοι της Ε.ΝΟ.Κ.;
Γράφω αυτή την ενημέρωση γιατί χαίρομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω ανταπόκριση στις προσπάθειες και ενέργειες των μελών της Ε.ΝΟ.Κ. Όταν πριν από 6 χρόνια ξεκινήσαμε το Σύλλογο Υποστήριξης, Εταιρεία Νόσου Κοιλιοκάκης (Ε.ΝΟ.Κ.), είχαμε τρεις στόχους:
- Να κάνουμε τη νόσο κοιλιοκάκη, όσο περισσότερο γίνεται, γνωστή στο ευρύ κοινό.
- Να υποστηρίξουμε τα μέλη μας και να συσπειρώσουμε τους πάσχοντες στο Σύλλογό μας, ώστε όλοι μαζί να αποτελέσουμε μια μετρήσιμη και πολυπληθή αγορά.
- Με τους δύο παραπάνω παράγοντες, μαζί να επηρεάσουμε ώστε να υπάρξουν είτε νέες ελληνικές εταιρείες κατασκευής προϊόντων χωρίς γλουτένη είτε να έχουμε απόκριση από εστιατόρια, ξενοδοχεία, καφέ, κλπ. που να εξυπηρετούν τις διατροφικές μας ανάγκες. Πίστη μας ήταν και είναι, ότι όταν γίνουμε πολλοί και εάν είμαστε όλοι μαζί, τότε νέα καταστήματα και εταιρείες θα ειδικευτούν στην ικανοποίηση της δίαιτας χωρίς γλουτένη.
Αυτό είναι το παράδειγμα από διάφορες χώρες της Ευρώπης όπου οι ανάγκες διατροφής χωρίς γλουτένη εξυπηρετούνται από πολλαπλούς παρόχους. Ούτως ή άλλως, έτσι ορίζουν και οι κανόνες της οικονομικής θεωρίας αλλά και της κοινής λογικής και πρακτικής.
Μέσα από την εκστρατεία ενημέρωσης και δημοσιότητας που έχουμε υλοποιήσει από το 2008, καταφέραμε να έχουμε άμεση επίδραση ώστε να γραφτούν πάνω από 90 άρθρα σε εφημερίδες, περιοδικά, ηλεκτρονικό τύπο, αλλά και να προβληθεί η νόσος σε δεκάδες ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές είτε ενημερωτικές είτε εκπομπές μαγειρικής χωρίς γλουτένη.
Οι εταιρείες (εισαγωγείς ή εγχώριοι κατασκευαστές) που μας εξυπηρετούν με είδη χωρίς γλουτένη έχουν πλέον πολλαπλασιασθεί από περίπου 4-5 εταιρείες το 2008 σε πάνω από 60-70 εταιρείες σήμερα. Η ιστοσελίδα έχει πληροφορήσει, έως τώρα, πάνω από 67.000 μοναδικούς χρήστες από 56 πόλεις της Ελλάδος αλλά και πάνω από 11.000 ξένους επισκέπτες στην Ελλάδα!
Ποιες οι κατευθύνσεις;
Η προσπάθεια μας συνεχίζεται και έχει δύο στρατηγικές κατευθύνσεις.
- Αύξηση των εγγεγραμμένων μελών γιατί όσοι περισσότεροι είμαστε στην Ε.ΝΟ.Κ., τόσο περισσότερα εστιατόρια, καφέ και μάγειροι θα ενδιαφερθούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες μας.
- Εθελοντικές ομάδες επιτροπών δράσης που θα στοχεύσουν στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης όλων μας, όπως έχουμε ανακοινώσει και είμαστε ήδη σε διαδικασία δημιουργίας τους. Έχετε ακόμη καιρό να συμμετέχετε όσοι επιθυμείτε να το κάνετε.
Συμπερασματικά
Θα ήθελα και πάλι να καλωσορίσω το κατάστημα Θανόπουλου για την επένδυση που έκανε στο πρώτο καφέ-εστιατόριο με είδη αποκλειστικά χωρίς γλουτένη, γιατί όχι μόνο εξυπηρετεί τις διατροφικές ανάγκες των μελών της Ε.ΝΟ.Κ., αλλά και γιατί, μας επιτρέπει να βρεθούμε κοινωνικά με μη-πάσχοντες φίλους μας και να μοιρασθούμε μαζί τους μια πίτσα, μια μπύρα, ίσως και ένα παγωτό… Η καθημερινότητά μας σίγουρα βελτιώθηκε με αυτόν τον τρόπο!"