Στις ΗΠΑ, οι διαφημίσεις των αλυσίδων fast food που απευθύνονται σε παιδιά, έχουν επικεντρωθεί στο δέλεαρ του «δώρου-παιχνίδι».
Πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύεται στο PLoS One, διαπιστώνει ότι το 69% των διαφημίσεων των αλυσίδων fast food που απευθύνονται σε παιδιά στην αμερικανική τηλεόραση, προσφέρουν παιχνίδια ως δώρα. Συγκριτικά, μόνο το 1% των διαφημίσεων των fast food που απευθύνονται σε ενήλικες περιέχουν ένα διαφημιστικό δώρο, ενώ για τους ενήλικες τονίζουν τη γεύση, την τιμή και το μέγεθος της μερίδας. Η μελέτη διαπίστωσε ότι 44.062 διαφημίσεις για τα McDonalds και 37.210 διαφημίσεις για τα Burger King εντοπίστηκαν σε ένα έτος στα εθνικά κανάλια των ΗΠΑ. Το 79% αυτών των διαφημίσεων παίχτηκαν μόλις σε τέσσερεις σταθμούς που απευθύνονται σε παιδιά.
Μπορείτε να διαβάστε περισσότερα για την έρευνα εδώ.
Πηγή: Ελληνική Ιατρική Εταιρεία Παχυσαρκίας.