Νέα - Ειδήσεις

Τα δημητριακά FITNESS® της Nestlé παρουσιάζουν το Tweeting Bra

22 Οκτωβρίου 2013
5883 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Tweeting Bra

Η Μαρία Μπακοδήμου φοράει το πρώτο σουτιέν που «τουιτάρει» και υπενθυμίζει στις γυναίκες την αυτοεξέταση.

Για ακόμη μία χρονιά τα δημητριακά ολικής αλέσεως FITNESS® της Nestlé πρωτοστατούν στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνο του μαστού και επιστρατεύουν ένα σύμμαχο που είναι πραγματικά δίπλα σε όλες τις γυναίκες κάθε μέρα… ένα σουτιέν!

Επειδή όμως ένα σουτιέν μόνο του δεν αρκεί, τα δημητριακά FITNESS® του έδωσαν φωνή και ένα λογαριασμό στο Twitter, @tweetingbra, για να θυμίζει στις γυναίκες το ραντεβού με την αυτοεξέταση.

Με στόχο να διαδώσουν το σημαντικό αυτό μήνυμα ζωής, τα FITNESS® επέλεξαν μια ξεχωριστή ιδιοκτήτρια για το Tweeting Bra: τη δημοφιλή και αγαπητή Μαρία Μπακοδήμου.

Η διαδικασία είναι απλή: κάθε φορά που η Μαρία ξεκουμπώνει το Tweeting Bra, αυτό αυτόματα στέλνει μέσω του λογαριασμού του στο Twitter (@tweetingbra) ένα live tweet με σκοπό να υπενθυμίσει σε όλες τις γυναίκες τη ζωτικής σημασίας συνήθεια της αυτοεξέτασης. Μαζί με τα tweets, ένα ειδικά διαμορφωμένο microsite (www.tweetingbra.gr), δίνει οδηγίες και περισσότερες πληροφορίες για τη σημασία της πρόληψης και εξηγεί αναλυτικά το μηχανισμό πίσω από το Tweeting Bra.

Η μάχη κατά του καρκίνου του μαστού αποκτά τον πιο εναλλακτικό «επιστήθιο φίλο»!

Ακολουθήστε το @tweetingbra στο Twitter και μάθετε περισσότερα στο www.tweetingbra.gr.