Πριν την έγκριση, μία νέα συνταγή δοκιμάζεται από τους καταναλωτές του προϊόντος.
Παραλαμβάνουν στο σπίτι τους τα δημητριακά χωρίς καμία ένδειξηούτε για τη μάρκα ούτε για τη σύνθεση. Μία βδομάδα μετά συλλέγονταιοι γνώμες τους προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι η συνολική αποδοχήτου προϊόντος είναι τουλάχιστον ίδια με την προηγούμενη συνταγή καιότι δεν προκύπτουν αδυναμίες στις βασικές ιδιότητες, όπως π.χ. στηνεμφάνιση, τη γεύση και την υφή. Για τα προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά και εφήβους συγκεντρώνονται οι γνώμες και των μητέρων και των παιδιών.
Breakfast cereal news" από τη Nestle Παιδικά Δημητριακά, Φεβρουάριος 2013, Τεύχος 9