Blog

Ποιο είναι το πιο σημαντικό λάθος marketing που κάνει ένας διαιτολόγος;

03 Αυγούστου 2017
15774 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
digital marketing strategy

Photo source: www.bigstockphoto.com

«Για να μετατρέψετε έναν άγνωστο σε χαρούμενο, πραγματικό πελάτη είναι μια διαδρομή με αρχή, μέση και τέλος, δε γίνεται τυχαία»

Πηγή: epixeirein.gr

Ποιο είναι το λάθος;

Είτε πρόκειται για ατομικές επιχειρήσεις -διαιτολογικά γραφεία- είτε για διαιτολόγους που παρέχουν διατροφική υποστήριξη κατ΄οίκον, το λάθος είναι πως και οι δύο κάνουν μεμονωμένες κινήσεις marketing και δε δημιουργούν ένα πλαίσιο marketing για να εντάξουν τις ιδέες τους.


Διαβάστε επίσης: Marketing στο Διαιτολογικό Γραφείο [Δωρεάν EBOOK]


Ποια είναι η λύση;

Η λύση βρίσκεται στα 3 στάδια ενός πλαισίου Marketing που ανέλυσε ο σπουδαίος Μαρκετίστας Dov Gordon και τα οποία παραθέτονται στην συνέχεια του άρθρου ώστε να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε πιο αποτελεσματικά το κοινό και να αναπτύξετε το πελατολόγιό σας.

Στάδιο 1ο: Με ενδιαφέρει;

Ουσιαστικά, αυτό είναι το πιο σημαντικό στάδιο για να επιτύχετε μια πώληση. Ας υποθέσουμε πως μόλις αναρτήσατε το διαιτολογικό σας site όπου προβάλλετε τις διαιτολογικές σας υπηρεσίες. Όταν ένας εν δυνάμει πελάτης φτάσει στο site σας αμέσως στο μυαλό του θα διατυπωθεί η παρακάτω ερώτηση «Με ενδιαφέρει αυτή η υπηρεσία; Αξίζει να της δώσω σημασία;»

Αν καταφέρετε η απάντησή του στο ερώτημα αυτό να είναι «Ναι» τότε πολύ πιθανόν ο πελάτης αυτός να απευθυνθεί σε εσάς. Αν πάλι η απάντηση είναι αρνητική, τότε σίγουρα θα καταφύγει κάπου αλλού!

Στάδιο 2ο: Μπορώ να σε εμπιστευθώ;

Ας υποθέσουμε πως το πρώτο στάδιο στέφθηκε με επιτυχία κι ο πελάτης αυτός σκέφτεται να απευθυνθεί σε εσάς. Η δεύτερη ερώτηση που αμέσως προκύπτει είναι αν μπορεί να σας εμπιστευτεί κι αν όντως μπορείτε να του δώσετε τη λύση που του προτείνατε αρχικά.

Ομοίως και εδώ η απάντηση πρέπει να είναι καταφατική! «Ναι, αυτός μπορεί να μου δώσει τη λύση στο πρόβλημα διαχείρισης του βάρους μου».

Στάδιο 3ο: Ταιριάζει αυτή λύση σε εμένα;

Όλα καλά έως τώρα. Είστε έτοιμοι να αποκτήσετε ένα νέο πελάτη αρκεί να ανταποκριθείτε θετικά και στην τελευταία του ερώτηση. «Είναι η λύση αυτή κατάλληλη για εμένα; Τι μου προτείνεις και ποιο είναι το κόστος;». Αυτή είναι η τελευταία σας πρόκληση. Αν η λύση που προτείνεται ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη σας και είναι ταυτόχρονα οικονομικά προσιτή τότε, συγχαρητήρια, μόλις αποκτήσατε έναν νέο πελάτη!

Εν κατακλείδι

Γίνεται λοιπόν κατανοητό πως στα πλαίσια του marketing δεν είναι αρκετό να έχετε μια καλή ιδέα ή να κάνετε μια σωστή επαγγελματική κίνηση. Είναι σημαντικό να αναπτύξετε μια σωστή στρατηγική ακολουθώντας βασικούς κανόνες marketing, ώστε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μια στρατηγική που όσο νωρίτερα δημιουργηθεί και υλοποιηθεί, τόσο περισσότερο θα είναι «value for money» όλη σας η επένδυση.

Πάρης Παπαχρήστος
Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Ο Πάρης Παπαχρήστος παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες τροποποίησης διατροφικής συμπεριφοράς για πάνω από 15 χρόνια, συμβάλλοντας σε βελτίωση της ποιότητας ζωής.  Ως πτυχιούχος Διαιτολόγος Διατροφολόγος, M.Sc. έχει ευρύτερη επιστημονική γνώση, η οποία συνδυάζεται στις διαιτολογικές συνεδρίες με την προσωπική του εμπειρία.
 
Είναι ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο και συγγραφέας του πρώτου βιβλίου της σειράς medNutrition wellness, με τίτλο «Μύθοι και Αλήθειες στη διατροφή μας». Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις διαιτολογικές υπηρεσίες που παρέχει είτε στο Παγκράτι είτε αξιοποιώντας skype και viber σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, με χιλιάδες ανθρώπους, έχει δει τι είναι αποτελεσματικό και όχι.