Επικοινωνήστε μαζί μας
καθημερινές
10:00 με 18:00

Είσοδος / Εγγραφή

Loading...

Συχνές ερωτήσεις

120807 Προβολές
3 λεπτά να διαβαστεί
Συχνές ερωτήσεις
  • Πώς θα βρω ένα προϊόν;
  • Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
  • Τι είναι το καλάθι αγορών;
  • Πότε θα παραλάβω;
  • Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
  • Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδονται τα προϊόντα;
  • Πώς μπορώ να παραγγείλω;
  • Έγινε ένα λάθος στην παραγγελία μου.Τι μπορώ να κάνω;
  • Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
  • Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Πώς θα βρω ένα προϊόν;

Στο κεντρικό μενού, υπάρχουν τα μενού των εκδόσεων, προιόντων και υπηρεσιών, όπου μπορείτε να επιλέξτε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να διαβάσετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό. Διαφορετικά, πατήστε το κουμπί Αγόρασε το που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν, ώστε να μπει αυτόματα στο Καλάθι με τις επιλογές σας.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site, δεν έχετε βρει ένα προϊόν που αναζητάτε, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα πωλήσεων του καταστήματος eshop@mednutrition.gr ή στο τηλέφωνο 210 7561853.

Τι είναι το Καλάθι;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Αγόρασε το να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στοΚαλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

Πότε θα παραλάβω;

Στο eshop του medNutrition η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Τα προϊόντα [εκδόσεις, προιόντα] που είναι άμεσα διαθέσιμα από το e-shop θα είναι κοντά σας εντός τεσσάρων (4) ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που ισχύει κάτι διαφορετικό για κάποιο προιόν, όσον αφορά το χρόνο παράδοσης, θα αναγράφετε στην ιστοσελίδα του προιόντος. Στις υπηρεσίες αναγράφεται όλη η διαδικασία παροχής τους, μέσα στην ιστοσελίδα τους.

Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Με κάθε παραγγελία εντός Αττικής πάνω από 50 ευρώ που κάνετε στο ehop του medNutrition φτάνει σε εσάς ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ. Σε διαφορετική περίπτωση, λόγω της πολυπλοκότητας της μεταφοράς, ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα http://www.mednutrition.gr/exoda-apostoli.

Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδονται τα προϊόντα;

Οι ημέρες παράδοσης των προιόντων [εκδόσεις, προιόντα] είναι Δευτέρα με Παρασκευή 10:00-16:00. Στις υπηρεσίες αναγράφεται ο χρόνος παράδοσης στην ιστοσελίδα τους. Στη περίπτωση που επιθυμείτε συγκεκριμένες ή διαφορετικές ώρες και εφόσον τις υποστηρίζει η ταχυμεταφορική, μπορείτε να το σημειώσετε στα Σχόλια παραγγελίας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές κατηγορίες. Πατήστε στην τιμή του προιόντος ή υπηρεσίας, που σας ενδιαφέρει και βρίσκεται δίπλα στο εικονίδιο του [στην Αρχική σελίδα και κατηγορίες] και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι σας. Επίσης, μπορείτε να αγοράσετε ένα προιόν ή υπηρεσία, κάνοντας επισκόπιση του προιόντος, όπου και εκεί υπάρχει το κουμπί Αγόρασε το. Στο Καλάθι σας, μπορείτε να ρυθμίσετε και την Ποσότητα των προιόντων και υπηρεσιών που θέλετε να λάβετε. Στη συνέχεια, εφόσον παραγγείλετε μεγαλύτερη εκ του ενός τμχ προιόν ή υπηρεσία, πατάτε το κουμπί Ανανέωση, ώστε να δείτε το νέο σύνολο χρημάτων.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο Ταμείο που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στοΚαλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε Τρόπο Πληρωμής.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε Τιμολόγιο, πρέπει να συμπληρώσετε επιπρόσθετα πεδία [Επωνυμία εταιρείας, ΑΦΜ, ΔΟΥ, Δ/νση Εδρας, Επάγγελμα]

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Ολοκλήρωση παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2107561853 εργάσιμες ημέρες και ώρες, όλο το 24ωρο.

Έγινε ένα λάθος στην παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στείλτε μας ένα e-mail στη διεύθυνση eshop@mednutrition.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει. Εναλλακτικά, μπορείτε να μιλήσετε με τους συνεργάτες μας τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (10.00-18.00) στο τηλ. 2107561853.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το eshop του mednutition φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του, να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας. Αν, παρ' όλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με δύο τρόπους:

  • με e-mail στο eshop@mednutrition.gr
  • τηλεφωνικά στο 2107561853 [για προιόντα ή υπηρεσίες του medNutrition]

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας ή τις συνεργαζόμενες εταιρείες το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι θα σας βοηθήσουν. Αν δεν είναι εφικτό το πρόβλημα να λυθεί μέσω τηλεφώνου, τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς ή στην εταιρεία που παρέχει το service.