Πώς ξεκινάτε την 1η διαιτολογική σας συνεδρία; Δοκιμάστε το Ιατρικό-Διαιτολογικό Ιστορικό που σχεδίασε το medNutrition ώστε να λάβετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε!
Για μία ακόμη φορά στο medNutrition σε συνεργασία με τα δημητριακά ολικής άλεσης FITNESS® της Nestle υλοποιήσαμε το «Ιατρικό-Διαιτολογικό Ιστορικό», το οποίο πιστεύουμε θα αποτελέσει «εργαλείο» στα χέρια κάθε διαιτολόγου! Συγκεντρώσαμε λοιπόν, στο έντυπο αυτό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα χρειαστεί να λάβετε στην πρώτη συνεδία ώστε να απαντήσετε, μέσα από το πλάνο διατροφής, σε όλες θρεπτικές ανάγκες του πελάτη σας.
Πιο συγκεκριμένα, στο έντυπο θα συναντήσετε ενότητες όπως:
- Ιατρικό ιστορικό και φαρμακευτική αγωγή
- Ανάκληση 24ώρου και ερωτηματολόγιο συχνότητας κατανάλωσης τροφίμων
- Ερωτήσεις σχετικά με καθημερινές διατροφικές συνήθειες (για παράδειγμα κατανάλωση πρωινού, κριτήρια επιλογής τροφίμων κ.α.)
- Ιστορικό βάρους και προηγούμενες προσπάθειες διαχείρισης βάρους
- Ερωτήσεις «κλειδιά» για να ανακαλύψετε τη σχέση του πελάτη σας με το φαγητό
Πώς θα το αποκτήσετε;
Το μόνο που μένει να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα! Έπειτα θα λάβετε ένα e-mail όπου θα μπορέσετε να κατεβάσετε δωρεάν το «Ιατρικό-Διαιτολογικό Ιστορικό», μαζί με μία σειρά από 4 βοηθητικά αρχεία που θα σας βοηθήσουν να το αξιοποιήσετε στο βέλτιστο:
- Οδηγίες χρήσεις για την κάθε ενότητα του Ιστορικού
- Διαφοροποιείται κατά τη χρήση του σε αθλητές ή αθλούμενους; Και εάν ναι, πώς;
- Πώς θα αξιοποιήσετε όταν ο πελάτης σας είναι παιδί ή έφηβος;
- Συγκρίνετε τις διατροφικές ετικέτες όλων των δημητριακών πρωινού της Ελληνικής αγοράς
Τα παραπάνω βοηθητικά αρχεία μπορούν να αποτελέσουν το έναυσμα, ώστε να δημιουργήσετε κι εσείς τα δικά σας «εκπαιδευτικά» αρχεία για τους πελάτες σας, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να συγκεντρώσετε ετικέτες τροφίμων και για άλλα τρόφιμα που συνηθίζουν να καταναλώνουν τα άτομα που παρακολουθείτε και να φτιάξετε τους δικούς σας συγκριτικούς πίνακες.
Θα σας πάρει περίπου 45 λεπτά για να ολοκληρώσετε το Ιστορικό κατά την πρώτη σας συνεδρία. Αυτό φυσικά εξαρτάται από το εάν θα επιλέξετε να κάνετε όλες τις ερωτήσεις εξ' αρχής, αλλά και την ανταπόκριση του πελάτη σας!
Δοκιμάστε το λοιπόν, προσθέστε εσωτερικά τα δικά σας στοιχεία και το λογότυπό σας και δημιουργήστε μία σχέση εμπιστοσύνης με τους νέους σας πελάτες από την πρώτη κιόλας επαφή!