Στο live streaming που πραγματοποιήσαμε στην ομάδα medNutrition PRO τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τη Μαρία Ζερβού, διαιτολόγο διατροφολόγο και μητέρα, για να συζητήσουμε για τη σημασία της διατροφικής εκπαίδευσης από νεαρή ηλικία. Το live συντόνισε ο διαιτολόγος-διατροφολόγος Πάρης Παπαχρήστος. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συζήτηση στο βίντεο που ακολουθεί:
Στη διάρκεια της συζήτησης, παρουσιάστηκε η δωρεάν εφαρμογή medNutritionkids.gr, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το πρόγραμμα Nestlé Παιδιά Όλο Υγεία και περιλαμβάνει το παιχνίδι "Το Θρεπτικό Πιάτο".
Παραθέτουμε μερικές από τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που δόθηκαν κατά τη διάρκεια του livestreaming:
Ποια ήταν η ιδέα πίσω από την εφαρμογή;
Σχεδιάστηκε για να ενισχύσει την κατανόηση των παιδιών σχετικά με τις βασικές αρχές μιας ισορροπημένης διατροφής μέσα από το παιχνίδι. Στόχος ήταν να μάθουν τα παιδιά διασκεδάζοντας.
Πώς λειτουργεί η εφαρμογή;
Το παιχνίδι επιτρέπει στα παιδιά να δημιουργήσουν ένα θρεπτικό πιάτο, επιλέγοντας τρόφιμα από διαφορετικές ομάδες (λαχανικά, πρωτεΐνες, αμυλούχα, καλά λιπαρά). Οι επιλογές ανανεώνονται σε κάθε παιχνίδι, ενώ στο τέλος λαμβάνουν επιβράβευση και μπορούν να εκτυπώσουν το πιάτο τους.
Σε ποιες ηλικίες απευθύνεται;
Είναι σχεδιασμένο κυρίως για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών.
Γιατί είναι σημαντική η διατροφική εκπαίδευση από μικρή ηλικία;
Από μικρή ηλικία, τα παιδιά σχηματίζουν τις πρώτες τους συνήθειες. Η γνώση για τη διατροφή θέτει τα θεμέλια για έναν υγιεινό τρόπο ζωής που τα συνοδεύει για πάντα.
Πώς μπορούν οι διαιτολόγοι να αξιοποιήσουν την εφαρμογή;
Οι διαιτολόγοι μπορούν να την ενσωματώσουν στην εκπαίδευση των παιδιών και των γονέων, κάνοντας τη διαδικασία πιο ευχάριστη και διαδραστική.
Ποια είναι η εμπειρία των παιδιών μέχρι τώρα;
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, απολαμβάνοντας το διασκεδαστικό περιβάλλον του παιχνιδιού.
Τι προβλέπεται για το μέλλον της εφαρμογής;
Σχεδιάζεται ο εμπλουτισμός της με νέα παιχνίδια και δραστηριότητες, η δυνατότητα εκτύπωσης ασπρόμαυρων εικόνων για χρωματισμό, καθώς και η προσθήκη συστήματος πόντων επιβράβευσης για τους χρήστες.