Live Streaming για τον επαγγελματία υγείας

Γ. Μέρμηγκας: "Διαιτολόγος στην Εκκίνηση: Τα πρώτα βήματα στο Digital Marketing"

20 Νοεμβρίου 2024 || Facebook group medNutrition PRO

Στο live streaming που πραγματοποιήσαμε στην ομάδα medNutrition PRO την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου συζητήσαμε με τον Γιώργο Μέρμηγκα Digital Marketer, για την εκκίνηση ενός Διαιτολόγου και τα πρώτα του βήματα στο Digital Marketing. Το live streaming, στην ομάδα medNutrition PRO στο Facebook, συντόνισε ο διαιτολόγος- διατροφολόγος Πάρης Παπαχρήστος. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο στη συνέχεια:

Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το βίντεο, ενώ σας παραθέτουμε και μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης:

Τι είναι Digital Marketer;

Ο Digital Marketer είναι ένας επαγγελματίας του χώρου του marketing, ο οποίος ασχολείται με όλες τις προωθητικές ενέργειες οι οποίες χρειάζονται για την ενίσχυση της προβολής μίας επιχείρησης σε ψηφιακά κανάλια. Οι ενέργειες αυτές είναι τόσο διαδικτυακές, όπως η προβολή μιας ιστοσελίδας, όσο και ψηφιακές, όπως η προώθηση στα social media.

Πήρες πτυχίο/μεταπτυχιακό/ προϋπηρεσία σε κάποιο γραφείο/ και τωρα θες να ανοίξεις δικό σου γραφείο, Ποια είναι τα πρώτα βήματα:

Η προώθηση του προφίλ ενός διαιτολόγου πρέπει να ξεκινάει από τα πρώτα βήματα της επαγγελματικής του πορείας. Τα βασικότερα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει είναι:

  • Η δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ Google (Google Business Profile), καθώς αυτή αποτελεί την μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης. Η εισαγωγή στον εταιρικό κατάλογο της Google παρέχεται δωρεάν, ωστόσο για την βελτίωση και την αύξηση της κατάταξης απαιτείται η συνεισφορά επαγγελματία.

  • Η δημιουργία ιστοσελίδας η οποία θα χρησιμοποιείται ως το κέντρο της ψηφιακής προβολής του διαιτολόγου. Σε αυτή τη διαδικασία πρέπει να ληφθούν υπόψη ορισμένα κόστη, όπως το κόστος κατοχύρωσης ονόματος, το κόστος φιλοξενίας και κόστος υλοποίησης της ιστοσελίδας.

Content is the King 

  • Στο επαγγελματικό προφίλ Google του διαιτολόγου θα πρέπει να υπάρχουν βασικές πληροφορίες γι’ αυτόν, όπως οι παροχές υπηρεσιών που προσφέρει, πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία και τις παροχές του χώρου του και προωθητικά κείμενα συνοδευόμενα από λέξεις-κλειδιά, μέσω της δυνατότητας microblogging.
  • Στην ιστοσελίδα του διαιτολόγου, το περιεχόμενο το οποίο δημοσιεύεται πρέπει να είναι σχετικό με τις ανάγκες του κοινού που επενδύουμε. Μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα,blogs,φωτογραφίες και λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι χρήστες στην μηχανή αναζήτησης, ή πιο ειδικές, με σκοπό την στοχευμένη επισκεψιμότητα.

Google is the King 

Το Search Engine Optimization (SEO), αφορά την βελτιστοποίηση μίας ιστοσελίδας, με σκοπό την μεγαλύτερη προώθηση της από την μηχανή αναζήτησης της Google.Πρόκειται για μία διαδικασία ποσοτικής και ποιοτικής αύξησης της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και έχει μακροπρόθεσμα και οργανικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με την συμβουλευτική από έναν επαγγελματία. Ειδικότερα:

  • Το τεχνικό SEO (technical SO) δίνει έμφαση στους τίτλους (headers) και τις περιγραφές (meta-data) και εξασφαλίζει ότι η ιστοσελίδα είναι συμβατή με τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης.
  • Το SEO περιεχομένου (content SEO) αφορά οποιαδήποτε πληροφορία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα και έχει ως στόχο την προσέλκυση του κοινού και την αύξηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Mobile is King

Είναι πολύ σημαντικό μία ιστοσελίδα να είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές και να εμφανίζεται με βελτιωμένη εμφάνιση, καθώς οι περισσότερες επισκέψεις στο διαδίκτυο γίνονται πλέον μέσω αυτών. Έτσι, θα πρέπει να γίνεται η κατάλληλη επεξεργασία, ώστε το περιεχόμενο να εμφανίζεται:

  • Με βελτιωμένη μορφή και διάταξη της ιστοσελίδας
  • Ευανάγνωστο, χωρίς ακατανόητα κείμενα
  • Με εικόνες που προσαρμόζονται στην οθόνη και
  • Με την βέλτιστη ταχύτητα απόδοσης της ιστοσελίδας.

Επένδυση στα Social κανάλια και η Σημασία της ιστοθέσης! Ισχύει για όλους; Αθήνα και επαρχία;

Η επένδυση στη διαφήμιση είναι ένα βήμα απαραίτητο για την αρχή της καριέρας ενός διαιτολόγου. Το κόστος της διαφήμισης τροποποιείται με βάση διάφορους παράγοντες, με έναν από αυτούς να είναι η περίοδος ζήτησης. Επιπλέον, χρειάζονται περισσότεροι πόροι για να εμφανιστεί μια διαφήμιση στα αποτελέσματα αστικής πόλης, παρά επαρχιακής, λόγω μεγαλύτερου ανταγωνισμού.

Καμπάνιες στο Facebook για αύξηση στους followers ή μηνύματα;

Οι καμπάνιες στα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην προβολή ενός διαιτολόγου και την παρουσίαση του στο κοινό. Τα προφίλ τα οποία διατηρεί στα social media πρέπει να είναι ενεργά και καλά δομημένα, ώστε να προωθηθούν από την Meta και να υπάρχει αλληλεπίδραση με χρήστες που ενδιαφέρονται για διαιτολογικό περιεχόμενο.

Καμπάνιες για email marketing

Το email marketing είναι ένα χρήσιμο εργαλείο με μικρό κόστος και είναι ιδανικό για την προώθηση ενός νέου διαιτολόγου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προβολή των υπηρεσιών, την προώθηση προϊόντων και ενημερωτικού περιεχομένου. Βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχει πολιτική απορρήτου για να διασφαλιστεί η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.