Live Streaming για τον επαγγελματία υγείας

Ι. Μπάκας: Πώς να Διαχειριστείτε τα μηνύματα υποψήφιων Πελατών;

28 Ιανουαρίου 2022 || Facebook group medNutrition PRO

O Ιωάννης Μπάκας, διευθυντής της digitalrev.gr με 20ετή εμπειρία στις πωλήσεις, ενώ τα τελευταία 5 χρόνια ασχολείται με τη διαχείριση των social media accounts με έμφαση στον τομέα του wellness και της υγείας με εξαιρετικά αποτελέσματα, μοιράζεται μαζί μας τις γνώσεις και εμπειρίες του για το θέμα που απασχολεί όλους τους διαιτολόγους και δεν είναι άλλο από την επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες μέσω μηνυμάτων. 

Το live streaming, στην ομάδα medNutrition PRO στο Facebook, συντονίζει ο διαιτολόγος- διατροφολόγος Πάρης Παπαχρήστος

Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το βίντεο, ενώ σας παραθέτουμε και μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης:

1.Για ποια είδη μηνυμάτων μιλάμε;

Τα μηνύματα στα οποία έγινε αναφορά και απασχολούν τον Επαγγελματία Υγείας μπορεί να προέρχονται από άτομα που ενδιαφέρονται για το κόστος υπηρεσιών μας, που θέλουν κάποια πληροφορία πάνω στο κομμάτι της Διατροφής, ή θέλουν πληροφορίες για θέματα όπως η τοοθεσία του Γραφείου. Βέβαια, συχνά, τα μηνύματα αφορούν συγκεκριμένα θέματα καθώς βασίζονται σε κάποια διαφήμιση ή συγκεκριμένο περιεχόμενο του Διαιτολόγου.

2. Από ποια πηγή;

Κατ'αρχάς τα social media. Κυρίως, δηλαδή το Facebook, το Instagram, το Viber, το Whatsapp αλλά και το e-mail, αποτελούν τις βασικότερες και συχνότερες πηγές μηνυμάτων.

3. Πως θα αυξήσουμε τα μηνύματα;

Όσον αφορά το κομμάτι των Social Media, οι τρόποι είναι δύο:

  1. Εντάσσοντας το Call to Action στα post μας. Παρακινώντας, δηλαδή, τους υποψήφιους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί μας χρησιμοποιώντας ανάλογα και κάθε είδος post.
  2. Μέσω Διαφημίσεων ή συχνών post που δίνουν την ευκαιρία στο κοινό να μας γνωρίσει.

4. Πως απαντάμε για conversion;

Είναι πολύ σημαντικό να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελατών μας!

Έτσι, με τη λήψη ενός μηνύματος από υποψήφιους πελάτες πρέπει να:

    Μάθουμε βασικές πληροφορίες για αυτούς
  • Ρωτήσουμε πληροφορίες όπως ο στόχος τους, η ηλικία τους κ.τ.λ.
  • Χρησιμοποιήσουμε λέξεις κλειδιά ώστε να μας αισθανθεί πιο κοντά του.
  • Δείξουμε Πραότητα και Επαγγελματισμό.
  • Προσπαθήσπυμε να μεταφέρουμε τη συζήτηση στο τηλέφωνο.
  • Ενημερώσουμε για την πολιτική των τιμών στο τέλος

5. Πόσο γρήγορα απαντάμε στα μηνύματα;

Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να απαντάμε κατευθείαν στα μηνύματα μας, μιας και οι υποψήφιοι πελάτες που επικοινωνούν με αυτό τον τρόπο, συνήθως, δε βιάζονται τόσο. Είναι γεγονός πως όποιος "καίγεται" προτιμάει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ώστε να βρει και γρηγορότερα ανταπόκριση.

Άρα τί κάνουμε;

  • Απαντάμε λίγα λεπτά πριν τη λήξη της ώρας ή του μισαώρου αφού η πλειοψηφία των πελατών θεωρεί ότι η συνεδρία διαρκεί 1 ώρα οπότε ξεκινάει είτε και μισή είτε ακριβώς.
  • Ξεκινάμε με έναν ευγενικό χαιρετισμό, ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για τον ίδιο και αναφέρουμε ότι μπαίνουμε σε συνεδρία σύντομα. Με αυτό τον τρόπο του δίνουμε χρόνο να απαντήσει και δείχνουμε τον επαγγελματισμό μας, λέγοντας του ότι θα επανέλθουμε μετά από κάποια συνεδρία και εφόσον μας έχει στείλει τις πληροφορίες.

6.Tips  για αξιοποίηση μηνυμάτων που δεν είχαν conversion

Ακόμα και τα μηνύματα που δε προχώρησαν ως το σημείο που θα θέλαμε, μπορούν να αξιοποιηθούν!

Είναι ιδιαίτερο χρήσιμο, λοιπόν, να κρατήσουμε τα στοιχεία αυτών των ανθρώπων σε ένα αρχείο και μετά από κάποιο χρονικό διαστημα  και εφόσον έχουμε χρόνο, να επιικοινωνήσουμε εκ' νέου μαζί τους.

Τι μπορούμε να πούμε; Ορίστε δύο παραδείγματα:

  1. Καλησπέρα, Εύχομαι να έχεις καταφέρει να φτάσεις το στόχο σου. Σε περίπτωση που δε τα κατάφερες, θέλω να ξέρεις πως βρίσκομαι εδώ αν με χρειαστείς.
  2. Καλησπέρα, εδώ μπορείς να βρεις το νέο μου site/ να εγγραφείς στο νέο μου newsletter, όπου θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες για να πετύχεις τους στόχους σου.

Βέβαια, πρέπει πάντα να θυμόμαστε και την επικοινωνία που είχαμε με τον υποψήφιο πελάτη, καθώς υπάρχουν και περιπτώσεις που σπαταλούν απλά το χρόνο μας.

7.Που θα θέλαμε να κλείσει η επικοινωνία μέσω μηνυμάτων

Η ιδανικότερη κατάληξη για τον επαγγελματία υγείας, είναι το τηλέφωνο. Αν όχι το τηλέφωνο, κάποια βίντεοκλήση ή ο,τιδήποτε μπορεί να μας φέρει σε live επικοινωνία. Μέσω αυτών, μπορούμε να έχουμε μια πιο ουσιαστική συζήτηση καθώς και να καταλάβουμε ή να διαισθανθούμε τις ανάγκες και τις σκέψεις του.