O Ιωάννης Μπάκας, διευθυντής της digitalrev.gr με 20ετή εμπειρία στις πωλήσεις, ενώ τα τελευταία 5 χρόνια ασχολείται με τη διαχείριση των social media accounts με έμφαση στον τομέα του wellness και της υγείας με εξαιρετικά αποτελέσματα, μοιράζεται μαζί μας τις γνώσεις και εμπειρίες του για το θέμα που απασχολεί όλους τους διαιτολόγους και δεν είναι άλλο από τις πλατφόρμες Εύρεσης Επαγγελματιών. Πιο συγκεκριμένα, θα συζητήσουμε για τα κριτήρια με τα οποία μπορεί ένας συνάδελφος να επιλέξει την κατάλληλη για΄αυτόν πλατφόρμα.
Το live streaming, στην ομάδα medNutrition PRO στο Facebook, συντονίζει ο διαιτολόγος- διατροφολόγος Πάρης Παπαχρήστος.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το βίντεο, ενώ σας παραθέτουμε και μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης:
1.Τι ειναι μια πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών;
Είναι μια ιστοθέση-ευρετήριο επαγγελματιών διαιτολόγων, που θα βοηθήσει το άτομο να βρει απαντήσεις στις διατροφικές ανάγκες του. Είναι, επίσης, ένα καλό προωθητικό εργαλείο για το διαιτολόγο, ώστε να αυξήσει την προβολή του!
2. Είναι όλες οι πλατφόρμες ίδιες;
Υπάρχουν διαφορές από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Στο live μας, μιλήσαμε για τις δύο πιο σημαντικές. Στην πρώτη πλατφόρμα υπάρχει ενα μεγάλο εύρος ειδικών ανά κατηγορία επαγγέλματος υγείας (ιατροί, φυσικοθεραπευτές, διαιτολόγοι, ψυχολόγοι κ.ά.), ο χρήστης μπορεί να δει το βιογραφικό κάθε επαγγελματία και στη συνέχεια να κλείσει ραντεβού, ηλεκτρονικά. Σε μερικές, μάλιστα, δίνεται, επιπρόσθετα, η δυνατότητα να αξιολογήσει τον εκάστοτε επαγγελματία υγείας.
Στην δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι πλατφόρμες, όπου πέρα από την παρουσίαση των επαγγελματιών, ο διαδικτυακός χρήστης θα βρει αρθρογράφηση του εκάστοτεεπαγγελματία υγείας.
3. Τι προσφέρουν οι πλατφόρμες; Ποια είναι τα οφέλη για έναν διαιτολόγο;
Αρχικά συνεισφέρουν στην αύξηση του πελατολόγιου. Έπειτα συμβάλλουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας, ανάλογα με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την επισκεψιμότητα της κάθε πλατφόρμας. Επιπρόσθετα, ο διαιτολόγος γίνεται μέλος μιας ομάδας και αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα μέλη της.
4. Μπορεί να υπάρχουν και extra οφέλη για κάποιον διαιτολόγο;
Μπορεί κάποιος/α να έχει δωρεάν εγγραφή σε επιστημονικά συνέδρια και πρόσβαση σε δωρεάν εκμάθηση των social media, οι οποίες είναι πολύ χρήσιμες παροχές για τον επαγγελματία διαιτολόγο.
Μέσα από την επικοινωνία ενός διαιτολόγου σε μια πλατφόρμα με αρθρογράφηση, αυξάνονται και οι ευκαιρίες για πρόσκληση για συνέντευξη σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ή τηλεοπτικές εκπομπές.
5. Ποια είναι τα κριτήρια για την επιλογή της σωστής πλατφόρμας;
Ο διαιτολόγος, σε πρώτο βαθμό, πρέπει να κοιτάει:
- την επισκεψιμότητα της πλατφόρμας
- το πόσο δυνατά είναι τα social media της πλατφόρμας
- ποια είναι η ποιότητα των συνεργατών της πλατφόρμας
Επίσης, πρέπει να τον ενδιαφέρει και πως θα προβληθεί! Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν οι πλατφόρμες που μπορεί κάποιος να κάνει αναζήτηση. Για παράδειγμα να πληκτρολογήσει: ‘‘Βρες διαιτολόγο στο Παγκράτι’’ και στη συνέχεια η Google να εμφανίσει όλους τους διαιτολόγους στη συγκεκριμένη περιοχή. Αυτό, όμως, δεν ωφελεί πραγματικά τον διαιτολόγο, που θέλει να προβληθεί. Η καλύτερη πλατφόρμα είναι αυτή που συνδέεται με τη μηχανή αναζήτησης στη Google και θα προβάλει πρώτο το όνομα του διαιτολόγου στο Παγκράτι, που είναι μέλος της πλατφόρμας, αυτής.
Είναι σημαντικό, διότι ο ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει κατευθείαν τον επαγγελματία με ένα κλικ, παρά να πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε άλλους επαγγελματίες διαιτολόγους.
6. Πως μπορεί ένας διαιτολόγος να βρει μια πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών;
Ο επαγγελματίας διαιτολόγος είναι προτιμότερο να εισέλθει σε μια πλατφόρμα, στην οποία θα υπάρχουν, κυρίως, διαιτολόγοι . Δεν ειναι τόσο ωραίο να είναι σε μια πλατφόρμα που θα υπάρχουν και άλλοι επαγγελματίες υγείας, που ειδικεύονται σε τομείς διαφορετικούς από τη διατροφή και το κομμάτι του wellness. Για παράδειγμα στην πλατφόρμα fmh.gr υπάρχουν και άλλα επαγγελματίες πλην των διαιτολόγων, ωστόσο όλοι ασχολούνται με την ευρύτερη κατηγορία του wellness.
Είναι, εξίσου, σημαντικό (και όχι αυτονοήτο) να παρατηρήσει, επίσης, αν οι υπόλοιποι επαγγελματίες υγείας που βρίσκονται σε μια πλατφόρμα είναι πτυχιούχοι. Δυστυχώς, υπάρχουν πλατφόρμες που δεν ελέγχουν ποιους προβάλλουν.
7. Σε πόσες πλατφόρμες μπορεί να εγγραφεί κάποιος επαγγελματίας υγείας;
Έαν δεν υπάρχει πρόβλημα οικονομικό, διότι όλες οι ποιοτικές πλατφόρμες δεν είναι δωρεάν, μπορεί να εγγραφεί σε όσες θέλει, αρκεί να είναι ποιοτικοί οι συνεργάτες που το «τρέχουν» και η ιστοθέση να έχει δυναμική στο χώρο.
8.Τι γίνεται αν ο διαιτολόγος δεν θέλει να συνεχίσει τη συνεργασία;
Μπορεί κάποιος/α διαιτολόγος να μην κέρδισε πελάτες απο τη συγκεκριμένη επικοινωνία στην πλατφόρμα. Είναι στο χέρι του υπεύθυνου της πλατφόρμας αν θέλει να συζητήσει με τον διαιτολόγο τι δεν έγινε σωστά και δεν αυξήθηκε το πελατολόγιό του. Μπορεί και ο ίδιος ο διαιτολόγος να μην έκανε σωστή διερεύνηση στους νέους πελάτες του από που τον βρήκαν. Ωστόσο, τα άρθρα του διαιτολόγου παραμένουν στην πλατφόρμα κανονικά, ακόμα κι αν διακοπεί η συνεργασία.
Καλό είναι ο διαιτολόγος, εξαρχής, να ρωτήσει τον υπεύθυνο της πλατφόρμας πως θα προβάλλεται το περιεχόμενο του, σε περίπτωση διακοπής της συνεργασίας με την πλατφόρμα.
9. Πως θα κρίνει ο διαιτολόγος ότι αυτή η συνεργασία είναι value for money;
Ο κανόνας 1 προς 3 ισχύει σε όλες τις προωθητικές ενέργειες ενός επαγγελματία. Το ίδιο ισχύει και εδώ, αν η ετήσια συνδρομή είναι ένα Χ ποσό, το ποσό που πρέπει να έρθει πίσω, να ξεπερνάει τα 3Χ.