O Ιωάννης Μπάκας, διευθυντής της Digitalrev μοιράζεται μαζί μας τις γνώσεις και εμπειρίες του για το τι πρέπει να προσέξει ένας συνάδελφος διαιτολόγος ώστε να κτίσει μια ιστοθέση ως εργαλείο marketing και ανάπτυξης του πελατολογίου, με όλα τα σύγχρονα εργαλεία που του δίνει το διαδίκτυο. Το live streaming, στην ομάδα medNutrition PRO στο Facebook, συντονίζει ο διαιτολόγος- διατροφολόγος Πάρης Παπαχρήστος.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το βίντεο, ενώ σας παραθέτουμε και μερικές από τις απαντήσεις που μας έδωσε:
Χρειάζεται ένας επαγγελματίας website;[02:18]
Website λογο ότι όλα πλέον λειτουργούν και κινούνται digital χρειάζονται όλοι. Μια ιστοσελίδα είναι ένα μαγαζί ανοιχτό 24 ‘ωρες την ημέρα οπου ο οποιοσδήποτε μπορεί να αντλήσει δομημένα πληροφορίες για εμάς και εφόσον το website είναι ποιοτικό και έχουμε κάνει τις κατάλληλες ενέργειες οι πιθανότητες να επικοινωνήσει κάποιος πελάτες μαζί μας είναι αυξημένες.
Πώς σχετίζεται με τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας όπως η ταμπέλα, τα socials και την ευρεσιμότητα στη google;[03:52]
Οι πελάτες θεωρούν αυτονόητο ότι ένας διαιτολόγος έχει και ιστοσελίδα. Γιαυτο όταν περάσει από το γραφείο και πιθανώς δεν θέλει να μπει μέσα για ερωτήσεις θα αναζητήσει το website του διαιτολόγου. Το ίδιο συμβαίνει και στα social media. Δεν θα καθίσει ο πιθανός πελάτης να σπαταλήσει ώρα κάνοντας ατελείωτο scroll down για να βρει την πληροφορία που θέλει. Ένα website δομημένο δίνει όλες τις πληροφορίες σωστά και δομημένα στο πιθανό πελάτη ανα πάσα στιγμή. Την στιγμή αυτή δηλαδή που επιθυμεί ο πιθανός πελάτης.
Πώς πρέπει να είναι ένα ποιοτικό website;[04:15]
Οι παράγοντες για ένα σωστό και ποιοτικό website είναι 5. Να είναι γρήγορο, Να είναι καλαίσθητο, Να μπορεί ο χρήστης να βρει γρήγορα την πληροφορία που ψάχνει, Να έχει σωστό SEO και να έχει ένα τουλάχιστον Call to Action.
Πώς ένα website είναι εργαλείο marketing για τον επαγγελματία διαιτολόγο και όχι μόνο παρουσίαση;[08:10]
Ένα δομημένο σωστά website είναι και κομμάτι του personal branding μας.
Δηλαδή ποια εικόνα σχηματίζει για εμάς ο πιθανός πελάτης , εικόνα η οποία θα παίξει τεράστιο ρόλο στο αν τελικά θα αποφασίσει να μας επισκεφθεί ή να μας καλέσει στο τηλεφωνο για να κλείσει ραντεβού.
Τι είναι το SEO και πώς μπορεί να μας βοηθήσει;[12:24]
Είναι απλό. Ο χρήστης ψάχνει μια πληροφορία στην Google και μέσα στα αποτελέσματα της ερώτησης που κάνει είναι και το δικό μας site επειδή έχουμε κάνει σωστό SEO. Δηλαδή καλό ευρετηριασμό στην Goggle ώστε τα άρθρα μας να εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Δίνοντας στον χρήστη τις σωστές απαντήσεις στο ερώτημά του οι πιθανότητες για να μας προσεγγίσει και για ένα διατροφολόγιο για αυτόν η κάποιο συγγενικό του πρόσωπο είναι απίστευτα πολλές αυξάνοντας έτσι το πελατολόγιο μας.